Benjamin Buttons otroliga liv

Jag såg på Benjamin Buttons otroliga liv igår kväll. Jag vet inte riktigt vad det var men den fick mig börja gråta. Och jag brukar verkligen inte gråta annars men jag kunde inte hålla emot.. Kunde vart för att klockan var 01.30 och jag var så otroligt trött. Vi kan ju säga det iaf! ;)Men riktigt bra var den och att Brad Pitt spelar huvudrollen gjorde det ju inte filmen sämmre precis ;)

Den handlar om ett par som väntar barn och barnet visar sig vara "gammalt". Mamman dog av förlossningen och pappan lovade att barnet skulle tas om hand och lämnade sin son utanför dörren hos ett annat par.
Dom tar hand om honom och uppfostrar honom som sitt eget. Läkarna tror att han inte har långt kvar men det visar sig att han bara blir yngre och yngre!
Han träffar en flicka när han var var i sina äldre år som han fastnar för, men han reser bort och träffar någon annan men när han återvänder så finner han henne percis som han gjort när han lämnade sittt hem.
I grannhuset. Hon ser att det är den Benjamin som hon blev kär i och deras relation växer med åren!

Om ni inte har sett den tycker jag att ni ska göra det. Är den
inte lika bra som jag verkar påstå så ver ni att det va sömnbristen! ;)







/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0