Äntligen hemma =)

Nu är jag äntligen hemma och stannar hela kvällen precis där jag är nu!
I min säng med musik och datorn i knät...

Jag har inte haft en lugn stund på hela dagen.. Skolan och utvecklingssamtal.. direkt hem och jag hinner på toa sen dirket till grästorp för att beställa väskorna och så köpte jag ett par fotbollsskor.
Jag säger bara det.. sportringen i grästorp är ju helt åt ... Dom har ju inget längre.
jaja, efter det så fort hem packa och käka på 10 min sen iväg till samlingen och nu är jag hemma!
En kort sammanfatting av dagen!

Matchen slutade dock med 2-4 men vi kämpade på bra!
Nu är papprena påskrivna för Gauthiod och jag får fälja med på Gothia! Överlycklig!
ska bli sjuukt kul .. Känns lite motigt att behöva flytta om 3-4 månader bara ...

haha missa inte nästa inlägg för då
kommer det bilder som ingen vill missa!

Kärlek/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0