Mer än okej!

Tjenare tjenare! =)
Idag är jobbet mer än okej! Lite surt just nu bara när de regnar annars är de faktiskt ganska nice! Men de är inte jätte lätt och de finns kanske inte någon riktig mening att lappa bilar mer Råglanda-loppis info när de ösregnar, så jag har slått mig ner på mammas jobb med en kopp varm choklad.

Har gjort ett bra jobb än så länge! Har bara en bunt lappar kvar att dela ut sen så är jag klar!
Kom hit för några timmar sedan och har fått iväg en några buntar så med tanke på att jag har lika mycket tid kvar så känns de kanska lugnt. Hinner med alla lappar utan tvekan så nu softar ja här en liten stund!

Längtar tills lunch nu. Idag blire korvan med Linn och kanske Malin =)
Ska bli underbart med en 90grams hamburgare med pommes och dressing!

Nu ska jag dricka upp chokladen och bege mig ut igen och träffa Hanna Ö !

Ciao Ciao !

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ödlund?

2010-06-30 / 14:13:49
Postat av: ELIN!

det var jah som skrev den anonyma kommentaren förut,,, jah glömde skriva det xD

2010-06-30 / 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0