Igårkväll!

Hade en helt underbar kväll igår!
När ja kom till trollhättan så började det med att jag satt
15 min å väntade på bussen. När jag kommer hem till syrran
så får jag veta att syrran,moster,tilda och ebba har åkt till överby
10 min innan! Känndes ju underbart!
ah jag satt hemma med Ida , Saga och Tobbe..
Ida och saga .. herregud vilka ungar! Hoppar på en, skriker
och lyssnar inte för 5 öre! Så blåmärken över hela kroppen? JA!
Sen hade jag inte ätit något sen skolan så jag va väl lättare än vanligt att
reta upp... hmm..
När syrran kommer hem så ville hon gå ut på prommenad !
Jo de ville hon för de hade inte regnat när hon gick ifrån bilen och in!
När vi kommer ut duggregnar de lite men när vi har gått en liten bit börjar det naturligtvis spöregna!
Så blöt som en hund kom ja hem till moster som hade tändt upp hela huset med värmeljus och gjort fint! 
Sen kom Tomas och då blev de pizza :D Tack snälla alla underbara för en go kväll :D 

Nu ska jag göra klart det jävla bildspelet! 

Ciao Ciao

// Michaela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0