huu... stress street och stress

Usch idag har det hänt mycket!
Varmt så in i helvete hela dagen och stress på detta gillas inte.
Jobbaet i morse va inge vidare kan ja säga..
Sen efter jobbet så va de hem byta om och åka till grästorp för att träffa hanna och fotbollen=)
Mycket trevligt!

Sen hem för att se på herrarna och nu är ja äntligen "ledig" så nu måste jag sova!
I morgon är de marknad och för alla er glada människor som ska dit kan ja medela att
det är jag som är den skylldige till lappandet på era bilar!

Ska nämligen till nossebro marknad och sätta loppis lappar på varenda ekipage som rör sig !
Så se upp ;)

Sen hem för att spela match! Så de finns inte jätte mycket tid för bloggen just precis nu men ja
ska göra mitt bästa =)

Och ja är ledsen alla mina kamping-kpmoisar och ni andra som är intresserade av bilderna ifrån helgen.
Dom kommer upp i morgon klara att visas! LOVAR!

Måste sova nu om ja ska orka dagen i morgon !

ciao ciao

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0