Harry Potter !

Klockan är ca halv 2 och jag har inte lämnat sängen än.. (toa&frukost räknas inte)
Underbart.. Ledig från precis ALLT idag..

Har nu äntligen gått tagit mig igenom Harry Potters alla filmer.
Man kan inte annat än älska dom. Väntar nu bara på att den ev dom sista
filmerna ska komma ut. De finns ju 1 kvar är de sagt men de har varit diskissioner
kring om man ska dela upp den i 2 filmer. Ah jag har inte en aning om hur de blev där
hoppas bara dom kommer ut snart! Senaste va väl halvblods prinsen 16 juni 2009 tror jag!
Ja men har du inget för dig nu på lovet, inga planer så föreslår jag att du fixar hem alla filmerna.
Hade kunnat börja om på dom men käns lite ovärt så ja börjar på ett annat maraton..
Inte bestämt vilket än, men vi får se lite där. de visar sig nog!

Nu ska ja ta mina "första" steg ur sängen och göra någon nytta.
Hörs senare

Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0