Allt i ett och samma inlägg

Tjenare! Nu är min älskling hemma och ja känner mig levande igen!
Helt underbart! Sitter just nu och lägger in låtar på den så den e redo för helgen=)

Ikväll blir det "Snövit"!


Upp och jobba i morgon igen. Då är det dags för städning
på Råglanda ist. Usch å fy fan!

Idag har det varit en riktigt goo dag! Lugnt och skönt på jobbet!
Fikat, sett på tv och grejat lite i omklädningsrummen och haft rast är ungefär va som
har gjorts idag på jobbet. Underbart!

Matchen borta mot Alningsås gick inte nått vidare bra.
Förlust med 4-0 känns inte nått vidare..
Vi spelade helt okej tycker jag. Lite mycket boll uppe i luften bara men de va mest ifrån deras håll.
Ne men ja tycker vi gjorde ganska bra ifrån oss. Siffrorna ljuger lite. 1-0 hade varit rättvist. Men men ...

I morgon efter jobbet bär det av till kusten... mer snack om de i morgon nu
måste jag sova om ja ska orka upp i morgon ! Sov gott mina vänner !

Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0