Svar på kommentar

FridaEnström:
klart du måste fortsätta blogga när du flyttat, så att vi vet hur det ligger till där uppe... så sparar jag
pengar på att skippa två-timmar-samtalen... haha nä dom blir du inte av med! ;) Men tycker inte du ska lägga ner bloggen! förresten.. jag tycker att du rör på dig lite för mycket nu... va hände med soffan och de goda kakorna? Jag kör stenhårt på det!! puss

svar:
Haha, I see! Ne vi får se hur de blir med bloggandet.. Jasså rör ja på mig för mycket tycker du?
kan glädja dig med att jag drog precis i mig den största bit paj världen någonsin har beskådat och nu satte jag på film.. så jag tror du kan andas ;) Jag läär inte käna nått på de jag "rör" mig. usch.. när skolan börjar får de fan bli skärpning på detta... Så vi tackar gudarna att de är ett BRA tag kvar tills skiten börjar igen! Mycket skit hinner jag få i mig på detta... åh fy fan föör mycket skit .. ILLA! Blir hård bantning ifrån v34... Puss ;)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0