MULAN is on tonight

Till er som jag sa att ja skulle lägga upp midsommar bilderna får tyvärr vänta tills i morgon för jag är helt slut och behöver min skönhetssömn för helgens aktiviteter! Så i morgon kommer dessa att plaseras ut på facebook och de lovar jag! 

Imorgon händer det mycket!
Först blire jobb från 8 till halv 3 sen hem och städa för i morgon får ja fin besök ifrån göteborg!
Pernilla anländer hit i morgon och då vill hon gärna ha en sov plats i mitt rum vilket de inte finns plats till just
nu för kläder och annat dyrligt ligger ivägen. Så städning blire i morgon efter jobbet. Sen iväg till kinnevedum för att spela FC match ! Sen äntligen hem och bara softa med film och Pernilla och eventuellt kanske Linn!
Gulletussan, Grynet och Andra avenyn ska knarkas hela helgen. För Pernilla kommer på fredag och lämnar tidigast söndag! Så helgen kommer bli kanon med dessa töser!

Mer om helgen i morgon ! NU är det dags för att dra en till utav de underbara disney klassikerna.
Ikväll blire MULAN! Så godnatt på er allihopa och sov så gott!



Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer
Postat av: pj

wiie, det ska bli askul :D <3

2010-07-02 / 08:10:09
Postat av: Sofia

Finns det någon grymmare film? :D

2010-07-05 / 22:07:23
Postat av: Michaela

Ne de finns de nästan inte =)

2010-07-05 / 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0