Från de ena jobbet till de andra

Hallå på er !
solen har stekt hela dagen idag och de gillas!
Jobbade på bergevi idag, vilket va helt underbart om man jämför med råglanda!
Målat bänkar hela dagen och så ser även morgon dagen ut! Soft!

Nu ska jag bara duscha och göra mig i ordning för att gå till nästa jobb!
Ikväll blire tornet mina vänner så se till att komma dit =)

Innan jag lämnar er för stunden så ska jag svara lite på era kommentarer!
elin: Nej inte Ödlund utan Östberg! =)
Elin: Ah midsommar va nice! Hoppas du simmar lugnt och lever livet som man ska även fast vi inte träffas så mö längre!
Anonym: Kan de vara robert elle? Ja du de kommer mer bilder idag så bara andas så löser vi detta! 
Hörs senare

ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle inte du skaffa en annan design för inte så längesen`?

2010-07-01 / 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0