Girl-power!


Godkväll, nu när jag har återhämtat mig efter den långa och trevliga kvällen igår så tänkte jag att jag skulle berätta kort om gårdagen.

Jo, gårdagen var riktigt nice med underbara människor och kanon musik.  
Skolan var dock trög, men annars så riktigt riktigt soft dag och framför allt grym kväll!

Vi började kvällen med förfest hemma hos Linn och avslutade den på Kronan i vara och jag måste säga till alla er tjejer som tvivlar på en förfest utan killar - Worth a try, absolutely.
Frågan kommer ställas , vfr man inte gjort det förut! Believe me! 

Bilderna talar för sig själva!




























Tack för en underbar kväll! 


Käääärlek till er allla!!

 


Kommentarer
Postat av: Emma A

haha, gud vilka sköna bilder!:D

2010-02-07 / 18:32:15
Postat av: elin

Snygga bilder helt klart! ;) och kronan som sakt. De va ju inte helt fel. bara att ja strula med jimmy dock.. xD jaja får väl försöka glömma de. :p <3

2010-02-08 / 18:28:36
URL: http://eliiinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0