Ett farväl...





Dagen har varit lugn och jag har bara koncentrerat mig på att bli frisk till helgens evenemang!
Cill framför tv samt dator och en varm choklad vi min sida gjorde sitt. I morgon blir det tillbaka till skolan igen.

Men nu tänkte jag berätta mer om en sak som rör bilden ovan.

Såhär är det... främmestad har beslutat att lägga ner dam sidan pga brist på spelare
och efter som ingen har nappat på att slås ihop med oss så blir det inget A-dam iår.

Personligen säger jag hej då till fotbollen och lägger skorna på hyllan för ett tag.
God know how long it will be... we`ll see..

Men ett stort tack till alla under bara människor jag spelat med under åren.. Jag har haft en underbar tid med er allihopa och hoppas verkligen att ni som har bestämt er för att fortsätta hittar ett kanon lag, ett stort lycka till till er alla!
PS! Kommer jätte gärna och tittar på era matcher. Just let me know ! =)

love yaa!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! nice blogg måste ja säga för de första. :D men varför slutar du fotboll? du e ju as grym på de.. <3

2010-02-06 / 18:15:05
URL: http://eliiinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0