Blogg oskulden är tagen ...






Tja alla bloggläsare.
Ja, jag tänkte att det var min tur nu att starta en seriös blogg. Kan väl inte säga att jag är nått proffs på något sätt egentligen men jag ska försöka och göra mitt bästa.

Jag skulle väl kunna dra igenom och förklara lite vad det är som ev kommer att visas här på min blogg.

Först och främst kommer ju nya och roliga händelser med mera att komma upp här direkt. 
 
Sen dyker det troligtvis upp egna foton och lite smått och gott.

Det kommer säkert förekomma att vissa inlägg handlar om mindre roliga saker med men 
syftet är att jag ska dela med mig lite av min vardag för dom som är intresserade.
Sen kommer det säkert uppstå i något inlägg sådär ibland kommer vara mindre nice men de får vi ta!

Nu är det dags att avsluta första inlägget och härdan efter ska jag försöka hålla mig mer kortfattad det gillas från båda håll kan jag tänka mig.

Glömde säga att komentarer uppskattas av alla slag!
Gärna vad ni tycker är bra och vad som kan förbättras med bloggen.
Tack på förhand!

  
Take care, Peace!
  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0