Heldag i vedum!

Godkväll..
Jag är as trött.. men ett inlägg om cupen ska vi nog orka med.

Första matchen mot Vedum slutade med vinnst 0-2
Mål: Anna w & Me
Jag tycker vi spelar över förväntningar. Alla åkte till vedum idag med en enorm överskattning. Vi trodde att vi skulle åka ut med huvudena före och att matcherna skulle sluta med 2 siffrigt.
Men känslan att gå in på plan och möta motståndet och känna att vi verkligen är med i matchen var helt underbar och just de att vi verkligen hade nått att säga till om tror jag gav oss en extra kick som gjorde att vi bara gick in och körde. Vi spelade fotboll och de e inte de lättaste innomhus. Ja så jag va hel nööjd med första matchen.


Andra matchen = 1-3 till Grästorp.
Mål: Alida N
Matchen var väldigt upp och ner. Vi hade många chanser men fick inte till de där lilla extra för att bollen skulle gå in i målet. Fick dessutom en själv mål å lite så .. aa asså allmän otur. Vi spelade bra och kämpade till de sista sekundrarna. Men sen vet vi ju att Grästorp är ett bra lag och de va dom i matchen med , dom spelade bra men den matchen hade kunnat gå hur som helt.


Tredje matchen blev det vinnst med 0-3 mot saleby.
Mål: 2 Jag & Fredde 1
Den matchen började vi seegt, men de ändrade vi ganska snabbt på och vi fick igång vårat spel.
Ja har inte så mycket mer att säga om matchen så .. mer en att vi spelade bra fotboll och ja kan tänka mig att de va en bra match även för åskådare.


Kvarstfinalen slutade med vinnst 0-1 mot mariestad.
Mål: Jag
Den matchen va jobbig. Vi var trötta och sega i benen men de märktes inte när vi kom in på planen och fick igång spelet. Vi spelade jätte bra även denna matchen och vi alla va ju jätte glada att vi kommit så långt med tanke på att vi trdde vi skulle fyka direkt. Men jag kommer inte ihåg så mycket utav matchen.. vaa så trött och fokuserad så ja kan inte tillägga nått mer där.


Sista matchen , semi mot Grästorp = förlust 1-0.
Även den matchen hade kunnat gå hur som helst. Men om jag berskiva min egen känsla så va de att vi ägde boll mer och hade mer chanser men den vanliga oturen som brukar finnas vid Främmestad iks sida. Men som sagt Grästorp är ett bra lag och de visar dom genom att ta gem hela cupen så de e bara att grattulera och ladda om till nästa vecka!

Dagen slutade med en delad 3 plats och vi var nog nöjdast!

Truppen:
                         Pernilla J
 
Lina / Fredrika                   Emma A / Frida E           Bengan (TB)
                                                                                           Maria 
                                                                                           Lena
 Jag / Jenny C                    Alida N / Anna W

Gjorda mål: 7 st
Insläpppta mål: 2 st


Nu blev de mycket men de är bara att läsa ;)
Dags för sängen, i morgon blir de träning med Vara .. Natti

Kärlek till er / Michaela

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Michaela, gjorde en design till att börja med. Du får göra om headern och vad du vill om du inte tycker det är snyggt. Maila på msn eller fb om du kommer på ngt mer. :) <3

2010-03-01 / 00:06:45
URL: http://annassuite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0