Torsdag & Fredag -10




Jag känner mig usel... Jag lovade att det skulle bli lite extra med inlägg igår,
men det blev inte ett enda. Nu tar jag mig själv i kragen och lägger upp extra ikväll!

En liten sammanfattning av dom 2 senaste dagarna.

Yes. Torsdagen va upp och ner... Spanska provet gick, ah ja behöver ju inte ens säga nått. Tur dock att skoldagen slutade men en liten smula lycka iaf. Fick VG+
på so provet =) Nöööjd! Till sist ... 
Gymmix och styrka i nossebro toppades dagen av. Nu slut pratat om torsdagen..

Dagen som har varit. Ja skolan är ju tydligen ett måste så ett X antal timmar
har de ju blivit på den skiten. Men det är inget att hänga läpp för, utan bara bita ihop och se de positiva i de.... okej erkänner de finns inget positivt med de alls..
Jaja, sen blev de 2 timmars träningspass inför cupen i morgon´och där med hem till familjen Ivehag för att göra ett försök med att hjälpa Carina.
 
Morsan kom sen och hämtade å då blev de in till nossebro å handla + att
man träffade syrran å hela gänget hos alex! Roligt att se dom igen!
Efter hemkomst kom Emelie & det blev lite gött skitsnack med cola framför Julshowen 2007. Ett gott skratt minst sagt om den rullen ! haha alla va as nice !

Usch mycket text! Men de får vi ta idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0