Lite om AHD..



... idag blir det lite extra med inlägg här på bloggen (pga att ja missat att skriva om vissa dagar),
 hoppas de uppskattas
men som sagt så håller jag texterna korta vilket jag tror uppskattas av båda er och mig själv!

Men ja tänkte jag skulle börja med Alla Hjärtans Dag som va i söndags..
Personligen är den dagen som alla andra dagar på året, men för att kortfattat berätta hur dagen var så ska vi göra en lite liten sumering!

... tog mig hela vägen ifrån sängen, ner till frysen för att hämta glass å tillbkaka till sängen igen och där stannade jag heela dagen (y) !
Alla Hjärtans Dag spenderades på bästa sätt mina vänner =) ! (data,film,glass i min underbara säääng)
Det är så de ska vara. På lov ska man bara göra det man känner för och ingenting annat!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0