sunday in my bed...

...dagen har varit väldigt slapp. Somnade inte förän vid 06.00 i morse, kunde inte sova pga av halsmandlarna.
Så godmorgon sa jag vid 13.00 och gjorde lite varm choklad,
gick och lade mig och drog en filmrulle. Därefter blev det mer choklad , åter igen sängen med film och dator... Klagar inte, en heldag i min underbara säng med choklad och film - underbart!

Jag ägnade tiden framför datorn till att titta lite på kläder, så nu tänkte jag att ja skulle lägga upp en snygg
Outfit så får vi se vad nu tycker !




I looove it!!

Nu är det dags för mig att inte köket, det blir Indisk kycklinggratäng ikväll, hoppas på det bästa! ;)
Ha en fortsatt trevlig Söndag, Ciaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0