Torsdag

Det nationella provet fick ingen tumme upp idag... 2 timmar och 20 min, hur i h*lveta kunde jag misslyckas så !
Jaja, tar de med en nypa salt och kilar vidare.. 
 
So-prov i morgon, kan bara be till Gud och hoppas på det bästa!
I morgon kör vi även igång lite smått med träning inför cupen som är i slutet av denna månaden! ( datum kommer senare)
Annars blir de förhoppningsvis en soft och skön Fredag.
LOV nästa vecka, gillas starkat...


Nu tänkte jag lägga upp bilder som jag har tagit under 2009! Så får vi se vad ni tycker..  Check it out! 

  
                                                



                                          



                                          




                                       Nr 3



                                          

 

                                                



                                     



                                               Nr 2



                                         



                                      
   


                                     







                                           Nr 1

Jag har några till med dom sparar vi på tror jag...
Komentera gärna vad ni tycker. Positivt som negativt, all kritik är bra kritik.. eller nått i den stilen x)

Gooodnatt , Peace my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0