Godmorgon...





... vaknade av att min fantastiska morfar va på taket å skotta kl 09.15.
Så jag är smått irriterad och aningen trött. Samlingen är om nån timme och ja måste för allas skull försöka bli på bättre humör. Honungste & os såhär på morgon kvisten brukar ge en bra början...
Platta håret och packa klarar man inte av utan musik så nu är en ny cd på G.

Sen måste jag säga grattis till systrarna Theng! Ha en underbar födelsedag.

Hörs när jag kommer hem och då taggar vi melodifestivalen (y)
Ha nu en underbar lördag och se nu till att spendera den på bästa sätt.

Kärlek / Michaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaw tack sötis!!! kram lisa

2010-03-02 / 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0