Behöver hjälp



Asså jag kan verkligen inte plugga! Koncentrationssvårigheter? JA!
Vad gör man åt de? Tar en kaffe och sätter på sig hörlurarna? Ah kan vara värt ett försök!
Om de inte funkar kanske man kan pröva med en leverpastej
macka och oboy. hmm.. jag testar båda tror jag!
Någon som kanske har nåt annat förslag på studieteknik?
Välkommen att kommentera!

HAha seriöst vad är de för skit jag har satt mig i?
Läxor jag har att göra innan jul:
2 svenska inlämningar
2 hotell inlämningar
1 matte prov
1 spanska prov
1 serverings inlämning
Läsa på livsmedelhygien
Datakunskapen
Läsa en bok och skriva om

öhh jaa ni ser ju själva! Hahaha jag kan ju inte annat än skratta
åt de och hoppas på att de löser sig!
Jaa jag vet ja borde ta tag i detta! Men kan verkligen inte plugga...
Kan inte koncentrera mig mer än kanske 10 min och jag är helt seriös..
Men de löser väl sig! =)

/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0