Svaar! =)


OJ jävlar va stor bilden blev.. hmm.. jaja!
Svar på kommentarer iaf.

Från Emmy: Önskelistan eller?
Svar:
Haha nej bara allmänt uttråkad ! :P

Från: S
tack så mycket för svaren!:D
måste bara fråga, föredrar du studentboende eller egen lägenhet, nu när jag troligtvis ska flytta till malung(freeride) så är jag så osäker på om jag ska ta egen lya eller dela.. tänkte att du kanskehade några tankar om det :D
ha det!

Svar:
Jag skulle nog rekommendera att bo med andra i början iaf... Trodde personligen inte att de va någon bra ide men
hade jag inte gjort de så hade jag nog inte lärt känna lika många som ja gör nu .. så ja rekommenderar att bo med andra ... i början iaf!  =)


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0