Min sommar 2010 (i bilder)

ON THE ROAD MED FAM IVEHAG!!


















MIDSOMMAR !!


















RIX FM FESTIVALEN!!!
Med Stina, Hanna, Carro, Julia, Alida, Linn, Elin, Emma och Pernilla!!


















MIN KORTA PERIOD I GAUTHIOD







+ Gothia!!


UPPDRAGET 9an!




























Detta va dom bilder jag hittade nu och de sumerar väl min sommar rätt bra!
Bästa med sommaren 2010?
De va nog rixfm med hela gänget!!
Snart väntar 2011 och de ska bli ett kanon år, så förhoppningsvis så kommer de bli svårt att
välja ut sommarens bästa då! Vi får se !

Nu säger jag godnatt och tar en lussebulle med oboy och lägger mig för att
somna till en bra film!

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0