Där ser man ^^



Haft en heldag inne i köket.. Är trött och sliten som aldrig förr. Nu ska jag sätta mig
och försöka få lite saker gjort. Känns som om man sitter hemma blir de inte lika mkt gjort..
Så ska fixa en av hotel läxorna nu så blir jag av med lite iaf.

Hahah så klockrent igår..
Efter svenskan igår så satt Filippa och jobbade på hotelläxan och
ja frågade va hon sysslade me.

- Ja ska bara skriva klart den här sen har jag INGA mer läxor att göra..

Åh herregud... va ska de bli av denna tös..
Påvägen in till skolan säger hon..

- ah men du har la rätt mkt å göra idag va? ;)

- Ne vaddå ?? Ja ska bara hem och cilla...=)

- Men du har ju 2 hotell läxor, 2 svenska läxor, 1 läxa i serveringen och sen har
 du ju matte prov på fredag och spanska prov nästa vecka ;)

Hahahaha , hur fan kan hon ha koll på de??
Jag har ju inte ens koll själv ^^

Så tydligen har jag rätt mkt å göra denna veckan asså... Hmm..
Vi chillar påt =) Ska väl försöka få klart en hotell läxa innan ja pyser hem ^^

Tur jag har dig Filippa ! Haha

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0