14/12 - 2010

Godmorgon!
Sitter här och myser vid matbordet med en kopp varmchoklad,
tittar på svensson svensson och jobbar på önskelistan!
Ska snart ta tag i mig själv och gör mig i ordning innan de e dags för en
heldag i köket. Jobba med Julbordet som vi ska ha på torsdag blire säkert.
Vi har kök idag i morgon och på torsdag för vi ska äta vårt eget julbord på
torseftermiddag med lärarna och 2orna så de blir väl att jobba
med de i köket fram till torsdag antar jag!

Ah den här önskelistan... oj oj oj säger jag bara ! Har lagt ner mycket kärlek
på den ska ni veta!!! Den kommer upp här på bloggen senare ikväll när jag kommer hem!

Nepp nu får jag vakna upp ur den här drömmen och göra mig iordning!
Hörs senare!

/ Mcihaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0