Skrämmande

Nu är jag tillbaka. Tidigare än väntat. Sitter hemma hos syrran och surfar lite på datorn. Just nu är jag inne på aftonbladet och får se en hel del sjuka rubriker.. Bland annat så påstår de att sverige är de land som har näst flest våldtäckter i världen. Det skrämmer mig lite.. Vad är det som gör att just vi i sverige ligger 2 på den listan? Ah de kan man ju ta och fundera över.. Kan faktiskt inte komma på ett enda gott skäl till att just vi i sverige är i topp 3.
Va händer med detta vårt land??

Jaja, orkar inte lägga mer tid och energi på siten idag.. I morgon återkommer jag och då ska de diskuteras.
Sov gott mina vänner så hörs vi i morgon.
 
Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0