On the road!

Hemma efter " On the road" runt kusten.
Har haft 5 underbara dagar ute på kusten.
Varit vid lysekil och hälsat på. Sen gick de vidare till fjällbacka.
Grillat, åkt båt och umgåts med underbara människor.

Sen fick jag mig världens överaskning. sista natten hos Matias och dom i
lysekil så kom en oväntad person och väckte oss ute i friggeboden. När jag
slutligen fick upp ögonen så står Josefine där. Va nästa tvungen att titta igen..
Så de va riktigt kul och se henne, va ju ett bra tag sen sedan..
så jag har haft en kanon semester !
Tack snälla Givan, Carina och Rickard för allt.
(bilder kommer upp senare ikväll!)


Men nu är jag hemma igen och har hur mycket som helst att göra.
Fick hyreskontraktet idag och har precis läst igenom de. Ja kommer troligtvis
inte stanna mer än nödvändigt på de där stället. hmm..

Jag lämnar dessa trakter lördagen den 21 aug.
Så nu håller jag på att boka möten med alla så jag får säga hej då.
Det är nästa fullbokade de 2 kommande veckorna men jag ska försöka få
in alla. Har jag inte hört av mig till någon så säg gärna till för jag gör de mer än gärna.

Kan hända att jag inte har allas nr heller så men hör gärna av er. 0700456776.
Hahah låter kanon mesigt men de känns bättre att göra så ist för att ha fest.
Det blir så jobbigt med inbjudningar och hela den biten. Så en fika, ut å käka eller
bara umgås känns som en bättre ide att spendera den "sista" tiden ihop!  =)  

Jaja, nu ska jag iväg till calzone och dra i mig en stor 200g burgare!
Återkommer ikväll !

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0