F&F <3

Har suttit här hemma hos syrran nu ett tag.. Farfar och farmor körde hem mig vid 21.00. Så jag har suttit i ca 4 timmar snackat en massa skit, fikat och ätit tjock grillkorv med mina underbara farsföräldrar. Det är nog första gången jag har varit där själv..hmm... men de är absolut inte sista gången. Farfar vet hur man grillar tjock korv iaf.. De va riktigt gott! Sen är farmor en jäkel på att jaga mördarsniglar.. haha de va ynka 35 hon to dö på idag , Snigeldödar-farmor, passa er för henne! =)

Kom dit med rosor,kärlek och ett gott humör, fick kärlek x2 och 2 underbart pigga och glada människor.
Vad mer kan man begära! Min dag är fulländad!

Nu ska jag gå och lägga mig.
Simma lungt och sup inte för hårt nu mina vänner! 

(I morgon börjar nedräkningn)
Ciao Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0