Vååår!

Det har ju varit underbart väder idag.
Jag har varit ute någon timme och lagat mat och nu ska jag
snart börja med söndagsstädningen. hmm...



Nu är VÅREN äntligen här. Jag har varit ute i bara kortbyxor och t-shirt.
Underbart. Blåser kanske lite men inget vi klagar på.

Kortena är tagna för ca 10 min sedan (ca 19.30).. Ser ni hur ljust det är.
Solen har ju inte ens gått ner. Underbart nu börjar sommaren närma sig
med skolavslutningar och grillarna börjar användas mer och mer.
Jag har räknat på ett ungefär hur många skoldagar vi har kvar.
Kom fram till 42-43 nått sånt. Med alla K-dagar hit och dit. Sen vi som
går i Nossebroskola och i 9:an har ca 32-33 kvar . pga vagnar ska göras,
autografer ska skrivas och en massa andra saker. Sen har jag inte
räknat med dagar som Rune-milen, uppdraget och sånna saker. Så
mindre dagar är det. Vilket känns sjuuukt gott ! =) '

Men jag antar att jag måste ta tag i söndagsstädningen... hmm...
Hörs om en stund.

Ciao

Michaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0