Allt i ett!

Hej idag fick vi äntligen våra klasströjor och dom ser ut såhär:






Helt okej.. Det är ju en tröja man kan visa sig i iaf! =)
Sen Hanna här har du provet;)
Du får högerklicka och sen spara bild som å sen zooma!


Lycka till!

-----------
Annars har det inte hänt nått speciellt idag.
Har fått brev ifrån Alningsås (mitt andrahandsval) och kom in
som reserv. Pga att dom tar in sina egna i första hand. Men
det bryr jag mig inte om jag ska ändå inte dit så.

Jag kom in i Malung och är kanon glad över det. Men det finns
en person som kan förhindra detta och det är min pappa.
Vägrar han hjälpa med betalningen så är det kört.
Vilket inte är helt omöjligt att han vägrar. Det återstår att se.
Men jag hoppas verkligen jag slipper söka om pga honom. De vore surt.
Jaja, vi får se vad som händer. Iaf så fick jag mina efter längtade
prylar som beställdes för ca 1 vecka sedan. Mycket nöjd
bortsett ifrån skorna som var på tok försmå. Så dom är påväg
tillbaka i morgon. Och om någon vecka så står ett par likadana
fast större på posten. =)
Dessa saker befann sig i mitt stora paket =)



3 par strumpor för 30 kr st


Boll för 90 kr


Typ vindjacka 200 kr


benskydd 300kr


"underställ" 300kr


Resväska 100 eller 200 kr



Jaa detta blev det tillslut + fotbollskorna.
Så jag är mycket nöjd och tackar min
underbart snälla mor för detta.
Nu är det dags för fotbollsträning igen.
Blir hämtad om 30 min så måste packa och byta om !
Hörs senare kanske !
Annars får ni ha en fortsatt underbar torsdag!

Ciao Ciao!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0