Helg i mitt hjärta!


Hemma, mätt och goo!

Haha jo jag måste ju börja med att berätta om gårdagen.
Vi kom hem vid 11 eller så kanske, åt mat och tittade på tv!
Hade bestämt oss för att vara uppe hela natten för att sedan kunna sova i skolan!
Men det gick inte så bra.. somnade 10 över 1...

Vaknade i morse.. först vi 20 i 6 sen vid 6 halv 7... Va riktigt trött och har varit det hela dagen..

Matten gick braa! Jag tjötade bort en lektion till med hjälp av Larry och Robert!
Tompa= mindre glad på mig igen! Hahah känner mig smått omtyckt!
Men jag skulle aldrig klara en matte lektion utan Robert.. haha skön som han är !
Sen tvekar jag på att det skulle vara en rolig matte om inte mackan var med heller!
Hahahaahahha!

Sen så avslutade vi sista lektionen med So och däär hände det..
Jag sitter längst bak i klassrummet. ikarien sitter en bit brevid mig. (han knubbiga som brukade ha jens tröjan på sig hela tiden!) ah ni vet..

Då händer det. Trött som jag varit hela dagen så slocknar jag! Fick sova 5-10 min innan han fick se att jag sov!
Han putte på mig och gav mig blicken! ahhahahah jaa ett bevis på att so verkligen är tråkigt!



Sen var det cykel resan hem! Jag säger bara fy faan va jobbigt det vaa! Det blåste så in i norden och motvind en braaa bit.. Man trampade och trampade och trampade och tramapade men INGET hände.. Man kom ingen stans allt och benen började skrika mjölksyra redan efter första metern! Usch och tack å lov för att det är fredag!

Nu vänta städning och sen ska jag verkligen lägga ner hela min sjääl i dessa 2 bloggar! Ni ska få någonting alldeles extra idag! Men först städning ute vid gaderoben!

Hörs senare ;)
Ps! Det är Emelie time denna helgen också.. så bättre kan de inte bli!

Ciao Ciao

//Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0