Spänningen är olidlig!

Okej jag tänkte att vi skulle klargöra en grej här!
Alla ni som tycker om och följer Andra Avenyn så ska jag göra bilden lite klarare för er!
ALLA är oroliga att de ska vara Kim som är livs våldtäcksman.. Men det finns inte en chans att det är han!
Och jag ska förklara varför! =)



Yes..
1. Dennis hänger på Liv det halsbandet som hittas i Kims rum nu i det senaste avsnittet!
Liv bär hjärt-halsbandet till festen. När hon märker att alla börjar dricka och det börjar spåra ur
så träffar hon ju Kim och hon frågar honom om han har tagit något! (droger)

När hon sedan lämnar Kim för att få tag i Hamza så har hon halsbandet på sig.. MEN när hon kommer in
till Hamza och Roxanna så är halsbandet inte runt hennes hals! Troligtvis har hon tappat det påväg till omklädningsrummet där Hamza och Roxanna befinner sig!

2. Kim bär en VIT tröja under sin skjorta.. Vilket leder till yttligare bevis på att det inte är han.
Våldtäcksmannen bär en SVART och tight tröja..

3. Kim har inget skärp i sina byxor. Våldtäcksmannen knäpper upp skärpet för att våldta Liv!

4. Kim bär INGA hanskar när han "slår" i sin flashback han hade nu i sista avsnittet! Även där ser man att han har skjortan,den vita tröjan under och inget skärp!

5. Marcus hade hennes trosor. När han hittar henne i parken bär han fortfarande sin svarta tröja under skjortan, han har svarta hanskar och har sovit i parken hela natten!

6. Nathalie var ihop med Marcus innan, hon städade efter festen(där liv måste ha tappat sitt halsband) och hon rotar ibland kims saker!!???????

Jag tror inte att Nathalie har gjort nått men de verkar lite skumt! Eller så är det så att Kim såg att Liv tappade sitt halsband och tog upp det, la de i sin ficka för att lämna tillbaka de. Han va ju hög som ett hus så de skulle han ju inte minnas isf!

Jag tror absolut .. eller jag vet nästa säkert att det inte är Kim. Det står ju dessutom på deras hemsida att på avsnitt 18 Men om det är Marcus har jag inte en aning om. MEn han ligger ju 1:a på min lista över misstänkta.

Sen tror jag även att det kommer sluta med att Kim och Liv blir tillsammans igen!

Jaa vi får se vad som händer. Men är der Kim så
börjar jag undra vem de var som skrivit manuset.

Men i morgon kommer smygtittarna ut. Kan absolut INTE stå emot och låta bli dom!

Men hoppas nu ni förstår hur och vad ja menar!

Ciao Ciao!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0