I´m out

Nu är jag äntligen klaaar.
Efter 5 timmars städning... aa behöver jag säga någonting eller?
Så nu hoppas jag verkligen att jag inte fixar till de
sådär fint som de var frånbörjn. Vilket det kommer bli inom en
snar framtid.. om jag känner mig själv.
Jaja , nu är det gjort.
Reeesuultat!

Före:




Allt detta fick plats i gaderoben. Frågade mig själv hur jag hade lyckats!
Tyckte ändå de va ganska bra gjort att få in allt i min gaderob.






Så stor är den ju inte !

-----------------------------------

Efter:














Så blev det! Är nöjd och glad. Om ni vill se "före-videon" så
checka in ca 3 inlägg
eller nått som är uppdaterat innan detta.

Så nu ska jag sova ! det kommer upp bilder ifrån mitt rum i morgon.
Orkar verkligen inte lägga upp dom nu. Slår snart huvudet i tangentbordet.
Veta att jag måste sminka av mig och borsta tänderna innan jag kan lägga
mitt huvud på kudden och somna är inte jätte rolig. Det är långt ner till toan,
alldeles fööör lång! hmm.. jaja.
Nu ska jag ner och sen ska jag äntligen få bädda ner mig i min säng och sova.
Det behövs vill jag lova!

Match i morgon, borta mot Sil med FC så det blir upp tidigt. Samling 11.45 i g-torp.
Men vi hörs i morgon. Sov så jätte gott. God natt på er !

Kärlek

Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är frågestunden?

2010-04-18 / 08:41:08
Postat av: Michaela

Hahah jag vet inte , hoppades att ni inte skulle märka någonting. Har tappat bort alla frågorna!



Men har du någon fråga så äre bara att ställa den.

Ha de bra



//Michaela

2010-04-18 / 19:02:28
URL: http://sperring.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men man kommenterar ju om man har någon fråga?

så frågorna finns väll under inlägget?

2010-04-19 / 16:01:38
Postat av: Michaela

Ah det hade ju varit bra om det va så!

Men jag har faktiskt inte fått en enda fråga som är skriven här på bloggen. Alla har kommit via Msn! Alla å alla de va väl inte så jätte många! :P

Men så är det tyvärr!



// Michaela

2010-04-19 / 20:30:22
URL: http://sperring.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0