tillbaka !!

hej på er. Jag vet och ja skämms. Ni fäljer så flitigt och får ni för det? Hmm.. Ingenting. Men nu är jag tillbaka och har mycket att bertätta om. Dagen har sett följande ut. plussar på 2 mil  idag, vilket resulterar 6 mil på 3 dagar. Efter dagens 2 mil så slog det slint i huvudet och jag hade då på ca 20 min sprungit runt kyrkan. (4,5 sägs det, men tar nog den biten med en nypa salt?
Så två ordentliga tränings pass har jag genomfört idag. Känns bra !

Frida, Hanna, Linn och Robert va nyss här. Kikade på så ska det låta samt talang. Mat fixade vi med. Potatisgratäng med kött och kantarellsås. Riktigt gott. Dock en hel del godis men det är fredag och de utnytjar vi! =) Hur har eran dag varit då? Bra, dålig? Min har ialla fall varit bra. Bortsett ifrån matte nationellt.
Jaa just det jag. ska berätta en lite rolig grej som vi diskuterade hela matten idag. Men det kommer i nästa inlägg.

Ciao så länge!

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0