Videooskulden är tagen.

Konfermationen var väldigt bra måste jag säga. Mycket bättre än våran förra året.
Men vi ska inte prata så mycket om det. Men grattis till er alla som konfimera er.

Nu som lovat ska jag ägna min tid åt er! Men det finns en sak jag bara måste göra!
STÄÄDA! :( aa ni ser ju videon själv!





























Haha, låter skitfult när jag pratar! Hatar att höra mig själv! Låter jag verkligen så?
Usch, hemskt! Det låter inte som jag.. hoppas ja...
Jaja, men videoinlägg är väl nice för omväxlingsskull.Jag bjuder på det.. ahha
 Att det inte är så bra de får vi ta.

Dags att sätta igång men inte utan mussik! ;P




En gammal goding. spelades även på konfan tidigare idag!

Nu kör vi väl då !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0