Sluuuta glooo!



Hej nu är jag äntligen hemma. Motvind? JAAAAAAA!! Träningsvärk? JAAAAAAAA!! ONT I RÖÖÖVEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Men det va gott att ha avklarat 4 mil på 2 dagar. I morgon är det en ny dag med nya möjligheter. Cykla är underbart så länge man slipper rövsmärtan,motvinden och alla j*vla folk i sina bilar som glooor!

En liten hälsning till er underbara bilförare.
Jo bara för att ni inte orkar röra på er så behöver ni ju inte sitta och
glo på oss som om det vore så jävla besvärligt.
en påminnelse!!! Det är inte ni som sitter på cykel och trampar för att ta er till/från skolan. Det är vi så sluta med dessa miner ni har. Sätt på tuta,vinka och sätt på leendet. 
Så nu fick jag de sagt med ! Så nu återgår vi till dagens händelser.

Nee de finns inget att berätta just nu vad jag vet. Jo en sak satt rakt i hjärtat och det va ifrån Jonas våran So lärare. Vi hade honom på No:n idag. Jobbar med biologi, fossiler å sån skit. Först börjar han med att säga till mig att jag skulle vända på mig och titta frammåt.
Nästa tillsägelse va att följa med i boken när vi läste högt sen kom han fram och sa till mig.
- Michaela, du ska inte prova jobba för en gång skull. Det kanske är roligt!
Roligt? Herregud...

Men de satt rakt in i hjärtat Jonas. Som om jag inte brukar jobba?
Jag jobbar alltid flitigt.hmm nästa så iaf. Men det är inte poängen.
hmm.. jaja vi tar nya tag i morgon på SO:N som är så in i ******* roligt!!!!

Nu ska jag be 2 knäckebröd till och sätta mig med mitt underbara tee och den lite mindre underbara matten.
Vi hörs senare ! Jag måste köra ett inlägg i Twiinix också. Checka in bloggen här!!

Käärlek/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0