Känslor kommer tillbaka




godmorgon! Jag har legat hela natten och käkat huvudverkstabletter. Migrän är inget jag föredarar att ha men nu känns det bättre. Fortfarande lite ont men inget att gnälla om. Nu måste jag göra klart Sv arbetet som försvann..
Det är ju så gott väder ute så jag ska försöka ladda min Ipod och ta mig en promenix senare. Men vi hörs senare under dagen. Ha nu en underbar Måndag mina vänner. Va ute i de fina vädre å ta in alla vårkännslorna.



Den här låten får mig att tänka på sommar och vår.
det kan bero på att den alltid spelade i stugan när man låg
vid polen och solade. Eller när man spelade pingis på gräsmattan..
Hmm.. vissa dela saknar man ..

Ciao Ciao

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0