Så! Nu har ja hittat hem!

Hej nu är jag hemma igen och tillbaka till bloggen!
Jag ska förklara varför uppdateringen har varit som den har varit.

Det började med i Måndags. Jag va ute och käkade i Trollhättan med
Linnea Karlsson. Jätte roligt att träffas igen. Sen efter maten gick vi upp till
Chataraina och Joel för att säga hej.. Men tiden rann iväg och jag missade sista bussen hem.

Fick sova hos syrran och hade smått huvudverk så orkade inte gå till skolan. En engångs grej..
Men så iaf igår kom jag hem 15 min innan de va dags att åka till träningen... kom hem vid halv 9.. skulle
duscha, käka och städa lite på rummet... Så rann klockan iväg till 11 och jag va kalas trött...

Så nu kom jag hem ifrån skolan idag 15 min innan de va dags att åka till Frisco för att titta på
F-19.. och nuu är jag äntligen hemma =) !

Så nu ska jag bara borsta tänderna så kommer de lite mer detaljerade inlägg sen!

Ciao så länge !


// Michaela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0