opps my bad!


Hahahah, jag tror jag dööör!
Jag skulle ringa syrran förut men mobilen flippa ur. När jag tryckte på luren för att ringa syrran så stod de stoffe. Jag bara.. men jag ska ju inte ringa stoffe. Så jag bytte nr på syrran och sen startade jag om mobilen.

Och de nr jag la in på mobilen slutade på 25 vilket syrrans inte gör. Utan hennes slutar på 27. Men jag var stressad och 25 kände bra. Jag ringer men ingen svarar .. de kommer en konstig telefonsvarare och jag fattar ju direkt att det inte va syrrans nr. Men så iaf ringde jag rätt nummer sen. Men jag lägger inte in nr på mobilen utan ringer bara direkt så. Vi pratade om Ebbas dop en stund sen säger vi hejdå. MEn det tar ca 3 min så ringer hon upp igen och säger att hon har hittat en låt som hon vill ha med. Jag sätter mig vid datorn och lyssnar.. bla bla bla.

Sen efter så åkte jag bort och lämnade newbodyn till mormor och en sväng förbi lotta som generöst skulle ta med syrrans paket. Iaf så när jag kommer hem så ser jag på mobilen och det står ett missat samtal av syrran.. hmm.. jaa ni kan ju nästan räkna ut resten.
Jag ringer upp och tror naturligtvis att det är MIN storasyster.

Men ikce. Det svara en anna tjej i luren med en konstig röst. Trodde ju att de va syrran com cp:a sig. hahaha så jag satt och bara men va sysslar du med. Lägg av,  vad vare du ville? Stackars tjejen i andra luren bara va? vem är du? de va ju du som hade ringt! Sen slog det mig att de e ju inte syrrans och lägger på luren med ett snabbt hejdå! haha LITE pinsamt!





// Michaela

Kommentarer
Postat av: nåne

Hahhhaaaahhahhah det är väll du i ett nötskal:) Vadå bla bla den var väll jätte fin. PÖÖSss på dig

2010-04-19 / 21:15:04
Postat av: Michaela

Hahahhaha ;) asså den va fin men lite mesig. Inte alls som vakraste. Den är mer " mäktig" on du förstår :P

käärlek pöss

2010-04-19 / 22:20:22
URL: http://sperring.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0