missa inte nästa inlägg



Såå nu har jag både fått i mig mat, tee och
sovit en stund. På mycket bättre humör.

Snart kommer berättelsen jag nämde i inlägget innan.
Va ska hon skriva en berättelse får? Vem vill läsa det då?
Joo jag ska förklara.
Den här berättelsen är inte en vanlig berättelse utan nått som
jag vill berätta. Genom att ni läser den så kanske ni kan få ihop ett
och annat så sen fatta budskapet.
Men den e invecklad och de beror på att jag inte vill att personen
 det handlar om ska fatta ;)
Men kommer ni på det så let me know.
Kommentera det inte bara ;)
Hahaha, detta är så jävla sjukt så de finns inte.
hmm .. aa..
 i nästa inlägg kommer texten ;)
hörs snart

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0