Lider mot sitt sluut

Hej på er!
Jag orkade inte skriva igår.. Trött och bara förbannad.
Varför kanske jag offrar ett inlägg på senare!

Just nu sitter jag och tittar på Andra Avenyn.. Fy fan säger jag bara !
Det kan ju inte sluta med att det är Kim som har våldtagit henne! Det vore de sämsta
slutet av alla alternativ.. 2 avsnitt kvar sen är det R.I.P AA :( 2 avsnitt sen får vi ALDRIG se det igen..
ALDRIG!!!!!!!!!

Förstår faktiskt inte hur man kan lägga ner en serie med så många frågetecken och den är ju ALLTID topp
3 på mest sedda program på svt! Först sluta dom med Riverside och nu ska dom sluta med AA...
Inte ens en box får vi.. heelt jävla sjuukt..

Ah iaf så vore det bästa om Kim e oskyldig och
det slutar med att Liv och Kim blir ihop!


Ah slutpratat om det..

Dagen har varit ok.. Nationellt i matte del C... sen svenska,språk och no... Men det västa va hemresan med cykeln... kan inte säga att jag föredrar det längre men det är bara att stå ut.

Träning ikväll.. Mina nya skor har äntligen kommit och dom passar så vi får se
hur dom känns på träningen sen!

Nu ska jag käka ! Hörs senare!

käärlek// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0