Kort matchreferat!

Mmm.. 3-1 till jose mourinhos Inter!
Vart var Zlatan?
Nee jag vet inte heller...

Men jag orkar inte skriva om matchen...
sorry men orkar verkligen inte! 

ok snabbt då!
Barca pressade på bra i början och Inter fick inte riktigt tag i spelet..
Sen kommer Inter tillbaka och plockar bort både Messi och Zlatan.
Bra gjort ifrån deras sida. Messi är ju nyckelspelaren och vet
Inter om. Därför så fanns de minst 2 st på honom när han väl hade bollen!
Zlatan lika så. Kom inte riktigt in i matchen. Varför? Jaa , jag vet inte riktigt.. känndes
som att det inte var Zlatans match....

Men Inter pressar på bra och håller Barcelona i chack matt tills domaren blåser av!
Nu väntar vi med spänning.. Barca står på hemma plan och möter Inter åter igen...
Returmatchen i spanien!

Men nu ska jag sova ! Natti natti på er!
I morgon blir det bättre med uppdatering!

Caio Ciao

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0