INGEN KOMENTAR

Jag är äntligen hemma efter en förjävlig dag.
Försov mig i morse så fick åka med mamma in.
Inga kläder att ta på mig.
Sen efter första lektionen har jag 2 prov. Satt från 09.30 till 12.00
och skrev oavbrutet. So prov om berlinmuren samt musikprov
om klassisk musikhistoria. Sen viskar en fågel i mitt öra om aaa, fy fan..
Sen avslutades den fantastiska skoldagen med en basstutur hem.
Idioten sätter på varmluft i bussen när det redan är varmt ute ..

aa, nu hoppas jag bara på att
Emelie kan förbättra dagen för mig.

Jag måste få i mig en tee så jag blir något gladare.
Hörs om en stund och då kommer en saga! ;) Den vill ni inte missa!


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0