hmm...

Hej på er. Jag har sett att ni är här kikar läget efter uppdateringar och så får ni inga?! Vad är detta? Dålig stil utav personen som har ansvaret att sköta boggen.. hmmm... Ska ta mig ett snack med den så kallade bloggansvarige, så vi får någon ordning på detta någon gång.

Idag har det inte hänt mycket. Ska snart iväg på träning.. Men just nu sitter jag och dricker tee och tar det lungt. 
Igår blev det inte mycket med bloggen.. Jag var helt död efter matchen och somnade vid halv 11 så hann inte riktigt med att uppdatera. Men matchen slutade 0-8-9 eller nått i den stilen. det blev svårt att hålla kollen tillsslut. 
Men vi spelade bra och plan var helt okej. Jag trodde att den skulle vara mycket mer uppkörd men det va en ganska fin plan för att vara gräs nu efter snön! Men nu måste jag rusa ska bort en sväng innan morfar kommer för att få Bettan och Johansson att köpa lite Newbody ;) Hörs senare , jag lovar!

Ciao Ciao

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0