Hemma igen!

Hej på er, nu är jag hemma igen! Äntligen eller? ;)
Jag har haft helt underbara dagar i Trollhättan. Träffat Syrran med familj, David och hans tjej Malin och sen självklart Moster och Tomas. Igår var det påskmiddag, mycket god mat och trevlig stämning.. Innan middagen där så hängde jag med David, Malin och Dansken till överby.. och tiden bara försvann när vi var där så vi han inte till Farmor och Farfar vilket var väldigt synd.. Jaja , det får bli en annan gång. Annars har det varit lugnt. Måste säga att det var väldigt roligt att få träffa Malin. Väldig trevlig och snäll tjej! Så nu är jag hemma och bloggen är i full gång! Hörs om en stund så kommer bilder å hela faderullan!

Ciao Ciao!

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0