ALLA ögon hiit tack!

VIKTIGT! Ni som har sålt newbody, det vore bra om ni kunde ta med era listor till domarkursen i morgon. Ni borde inte behöva göra detta, men det krånglar lite och det är mitt fel. Jag ber massor om ursäkt men hoppas att ni kan göra det ändå, så ska jag försöka fixa det bättre.

Om ni av någon anledning inte ska komma på kursen vore det väldigt snällt om ni till exempel kunde maila sammanställningen av er lista (längst ned på beställningslistan), alltså hur många av varje sort, storlek och färg och sådär som ni har sålt. Jag ber återigen om ursäkt för det extra besväret. Sprid gärna detta till andra.

Medelande ifrån Gabrielle till alla som sålt Newbody i Gauthiod.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0